رقابت های قهرمانی آسیا؛

تیم ملی شمشیربازی اپه ایران با ۲ پیروزی به رتبه پانزدهم رسیذ

آخرین روز از رقابت‌های شمشیربازی آسیا در دهلی هند با برگزاری رقابت‌های تیمی اپه همراه بود. تیم کشورمان در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید.

تیم ملی شمشیربازی اپه ایران با ۲ پیروزی به رتبه پانزدهم رسیذ

اپه‌ایست‌های کشورمان در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.

تیم کشورمان در جدول بازنده‌ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد تا در نهایت پانزدهم شود. بدین ترتیب پرونده شمشیربازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای هند بسته شد.


 

ثبت نظر

  • شمشیربازی قهرمانی آسیا؛ طلا از دسترس سابر ایران دور شد
  • راه‌اندازی لیگ باشگاه‌های کافا، پله ترقی فوتسال
  • اعلام لیست تیم ملی فوتسال زنان برای کافا
  • شهرزاد مظفر 19 فوتسالیست را به خط کرد
  • وداع با لس‌آنجلس، شهر بی‌شکست خاطره‌ها