کوچکترین شهر تاریخ لیگ فوتبال در مسابقات 18 تیمی

قرار است لیگ فوتبال سال آینده با حضور 18 تیم و در 34 هفته برگزار شود درست مثل لیگ‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم حرفه‌ای، از لیگ سیزدهم تعداد تیم‌های لیگ برتر به 16 تیم تقلیل پیدا کرد.

کوچکترین شهر تاریخ لیگ فوتبال در مسابقات 18 تیمی

در لیگ سال آینده به جز هر 16 تیم لیگ امسال 2 تازه وارد داریم که اولی نساجی قائم‌شهر است اما به جز تیم نساجی تیم مس شهربابک هم در حال صعود است و اگر از بازی‌های آینده 2 امتیاز بگیرد که شامل 2 مساوی و 2 باخت در 4 بازی آتی است این تیم هم صعود خواهد کرد.

شهربابک شهر فیروزه ایران است و بیشترین معادن فیروزه ایران در این شهر است اما از فیروزه و مس در شهر بابک که بگذریم به جمعیت بسیار اندک این شهر می رسید، تنها 50 هزار نفر در حریم شهری شهربابک حضور دارند و این شهر از شهرهای کوچکی مثل رفسنجان، سیرجان، جم و دورود که در ادوار گذشته در مسابقات جام جهانی حضور داشتند هم کوچکتر است.

به هر حال مس شهربابک را می‌توان از همین حالا قطعا لیگ برتری دانست هر چند روی کاغذ هنوز صعود این تیم به لیگ برتر قطعی نشده است.

ثبت نظر

  •  قلعه‌نویی: شرایط برای تیم ملی دشوار است؛ مقابل مصر با برنامه‌ای خاص بازی می‌کنیم
  • راه‌اندازی لیگ باشگاه‌های کافا، پله ترقی فوتسال
  • واکنش سردار آزمون به بازی ایران - بلژیک؛ دمتون گرم!
  • تمجید رییس فیفا از ایران؛ نمایشی الهام‌بخش از مقاومت و اشتیاق
  • خاطره گل عزت‌اللهی به اسپانیا زنده شد