یک امتیاز و 17 گل خورده در دو دوره، نه این قطر لیاقت قهرمانی آسیا را ندارد
تیم ملی قطر در این دوره از مسابقات جام جهانی از دوره گذشته بهتر عمل کرد و برای اولین بار یک امتیاز در جام جهانی گرفت
تیم ملی قطر در این دوره از مسابقات جام جهانی از دوره گذشته بهتر عمل کرد و برای اولین بار یک امتیاز در جام جهانی گرفت، قطر در این دوره با سوئیس 1-1 کرد.
اما قطری ها در 2 بازی دیگر برابر کانادا و بوسنی روی هم یک گل زده و 9 گل خورده و جام جهانی را با 2 گل زده و 10 گل خورده تمام کردند.
حالا قطری ها کار خود را در جام جهانی 2 دوره حضورشان با صفر برد، یک مساوی و 5 باخت، 3 گل زده و 17 گل خورده تمام کردند، این کارنامه تیم قهرمان آسیا بوده است در حالی که مثلا ایران در این دوره تا امروز 5 بازی کرده و یک برد، 2 مساوی، 2 باخت، 6 گل زده و 9 گل خورده داشته است و معلوم است که چقدر تفاوت بین فوتبال ایران و فوتبال قطر وجود داشته است.
به هر حال با این عملکرد، با این 17 گل خورده در 6 بازی و با تنها یک امتیاز، قطری ها نشان دادند که واقعا آنها قهرمان آسیا نیستند و قهرمان واقعی را باید در قامت تیم هایی مثل ژاپن، کره جنوبی، ایران، استرالیا و حتی عربستان و ازبکستان باید جستجو کنیم.
عکس برای این هم بده لطفاً