تیم ملی پاراتکواندو عازم کره‌جنوبی می‌شود

با تصمیم فدراسیون تکواندو، ۱۰ ورزشکار کشورمان در رقابت‌های آزاد پاراتکواندو از سری مسابقات (G۴) فدراسیون جهانی، شرکت می‌کنند.

تیم ملی پاراتکواندو عازم کره‌جنوبی می‌شود

رقابت‌های آزاد پاراتکواندو از سری مسابقات (G۴) فدراسیون جهانی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. بر این اساس، با تصمیم فدراسیون تکواندو، ۱۰ ورزشکار کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

ابوالفضل ایمانی، محمدطاها حسن‌پور، امیرمحمد حقیقت شناس، علیرضا بخت، مهدی پوررهنما، سعید صادقیان‌پور، و حامد حق‌شناس در گروه مردان و مریم عبدالله‌پور، پریماه تورانی به همراه مرضیه نصراللهی در گروه بانوان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

مهدی احمدی به عنوان سرمربی و علی کریمی‌صابر به عنوان مربی هدایت تیم مردان را برعهده دارند و عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان است.

ثبت نظر

  • 10 مدال رنگارنگ برای نمایندگان ایران
  • ایران و عربستان، کدامیک آبروی غرب آسیا را حفظ می‌کنند
  • ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا؛ مدال برنز برای الفتی
  • پرواز پهپاد ناشناس بر فراز تمرین محرمانه کره جنوبی
  • یوزها وارد می‌شوند