اسامی پینگ‌پنگ‌بازان اعزامی به ناگویا اعلام شد

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جهت حضور در ناگویا، آرین غفاری از البرز، بنیامین فرجی از تهران و محمدحسن حبیبی از قم با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا سوم جدول نهایی، به عنوان نفرات برتر انتخابی معرفی شدند.

اسامی پینگ‌پنگ‌بازان اعزامی به ناگویا اعلام شد

رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور ۱۶ بازیکن برتر کشور و به صورت دوره‌ای در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد؛ مسابقاتی که در آن بسیاری از ملی‌پوشان و مدعیان اصلی حضور داشتند و رقابت نزدیکی برای کسب سهمیه تیم ملی شکل گرفت.

بدین ترتیب آرین غفاری، بنیامین فرجی و محمدحسن حبیبی به همراه نوشاد عالمیان، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران را در بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ تشکیل خواهند داد.

نتایج این رقابت‌ها در تعیین ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا نیز تأثیرگذار خواهد بود و نفرات برتر این مسابقات شانس بالایی برای حضور در ترکیب اعزامی به این رویداد مهم آسیایی خواهند داشت.

همچنین در این مسابقات مربی افشین نوروزی رفتار ناشایستی انجام داد که این موضوع سبب جریمه وی شد. سال گذشته هم افشین نوروزی چنین رفتار ناشایستی را نشان داده بود که جریمه شد.

یزدان قبادی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون، اعلام کرد: شایان ملکی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، پس از انجام رفتار ناشایست و لگد زدن به پارتیشن سالن، به استناد ماده ۴۱ آیین‌نامه کمیته انضباطی، تا زمان برگزاری جلسه این کمیته و صدور رأی نهایی، از هرگونه فعالیت در حوزه تنیس روی میز و همچنین حضور در فدراسیون تنیس روی میز محروم است.

ثبت نظر

  • شمشیربازان ایران در بخش انفرادی قهرمانی آسیا ناکام ماندند
  • مسابقات کاراته قهرمانی آسیا؛ نقره به کومیته تیمی مردان رسید
  • 5 ایرانی سهمیه حضور در مسابقات جهانی آمریکا را گرفتند
  • 2 سال دیگر در کیش مردان و زنان همزمان وزنه می‌زنند؟
  • ناهید کیانی فینالیست شد