۲ کشتی گیر فرنگیکار قمی در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا حضور دارند
مدیرکل ورزش و جوانان قم از راهیابی ۲ کشتیگیر آیندهدار این استان به ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد.
حسن سلطانی اظهار داشت:در پی برگزاری اردوهای انتخابی و بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جمهوری اسلامی ایران، امیرمهدی سعیدینوا و امیرحسین نعمتزاده، ۲ استعداد برتر کشتی قم، موفق شدند جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا را کسب کنند.
وی در تشریح جزئیات این اعزام گفت: امیرمهدی سعیدینوا در وزن ۷۷ کیلوگرم و امیرحسین نعمتزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، به عنوان نمایندگان شایسته کشورمان در این مسابقات به روی تشک خواهند رفت تا توانمندیهای کشتی استان قم را در عرصه بینالمللی به نمایش بگذارند.
سلطانی در پایان با اشاره به اهمیت این رویداد ورزشی خاطرنشان کرد: رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان آسیا از ۶ تا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ به میزبانی شهر پاتایا در تایلند برگزار میشود و تیم ملی ایران با ترکیبی از برترین کشتیگیران جوان کشور در این رویداد آسیایی حضور خواهد یافت تا برای کسب افتخار برای میهن اسلامی تلاش کند.
مدیریت ورزش استان با پوشش ۲۲۰ رشته ورزشی که در چارچوب ۵۰ هیأت فعال ساماندهی شدهاند، مسئولیت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را بر عهده دارد و این مجموعه گسترده، تقویت و بهروزرسانی ساختارهای اجرایی را ضروری میسازد.