عضو هیات مدیره چادرملو: مقابل پرسپولیس نشان دادیم از هیچ تیمی نمی‌ترسیم!

سید مصطفی سیدرضایی، عضو هیئت‌مدیره چادرملو، با تمجید از عملکرد تیم ملی در جام جهانی، از شرکت‌های صنعتی خواست حمایت از ورزش را ادامه دهند.

عضو هیات مدیره چادرملو: مقابل پرسپولیس نشان دادیم از هیچ تیمی نمی‌ترسیم!

سید مصطفی سیدرضایی عضو قدیمی هیئت مدیره باشگاه چادرملو اردکان ضمن تقدیر از عملکرد تیم ملی در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: ملی‌پوشان ما بازی‌های خوبی ارائه کردند و امیدوارم به حق واقعی خود برسند و راهی مرحله حذفی شوند، ضمن اینکه اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در آمریکا لحظه بسیار غرورآفرین و ارزشمندی است که نمی توان برایش قیمتی متصور بود. 

وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه دولتی پیشنهادم این است که شرکت های صنعتی و بنگاه های اقتصادی درباره احتمال عدم سرمایه گذاری و حضورشان در ورزش تجدیدنظر کنند چرا که وقتی اهتزاز پرچم ایران را در آمریکا دیدیم متوجه شدیم هیچ چیزی مثل ورزش نمی‌تواند تا این حد در افزایش غرور ملی و نشاط اجتماعی و نماش فرهنگ و تمدن و توانمندی کشورها به مردم دنیا تاثیرگذار باشد و از آنان می‌خواهم کماکان به حمایت خود از این حوزه پرمخاطب ادامه دهند چرا که حضور در ورزش سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود نه هزینه.

سیدرضایی که در گذشته چندین سال عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری بوده و دهها مدال آسیائی و بین المللی را در کارنامه دارد، درباره بازی روز دوشنبه تیم فوتبال چادرملو مقابل گل‌گهر اظهار داشت: واکنش قهرآمیز اعضای باشگاه سیرجانی نه تنها برای ما بلکه برای کل جامعه فوتبال برخورنده است. اینکه مسئولان یک باشگاه با سمت‌های مختلف طی یک هفته علیه تورنمنت سه جانبه مصاحبه کنند و برگزاری آن را عجیب و فاقد مصوبه قانونی دانسته و تاکید کنند که حاضر به شرکت در این تورنمنت نیستند اما به یکباره برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی می‌کنند، تا حدی توهین آمیز محسوب می شود و قابلیت رسیدگی از سمت کمیته انضباطی به دلیل تشویش و تحریک اذهان عموم مردم را دارد. 

 

عضو هیئت مدیره باشگاه چادرملو افزود: از مدیرعامل باشگاه گل گهر با توجه به سوابقش انتظار می رفت که تصمیمات پخته‌تری اتخاذ کند و بهتر بود زودتر از اینها به این تورنمنت رسمیت می بخشیدند. دوستان ما در باشگاه گل گهر معتقدند که بدون هیچ اما و اگر نماینده آسیا هستند اما آماده شرکت در این تورنمنت نیز هستند چرا که احساس خطر کرده‌اند.

 

وی افزود با بررسی سوابق سایر لیگ ها در گذشته به ویژه در زمان همه گیری ویروس کرونا که بسیاری لیگ ها نا تمام مانده و نتایج با احتساب میانگین امتیاز در هربازی محسوب گردیده بود، میتوان فهمید که نماینده اردکان شایسته‌ترین تیم برای معرفی به عنوان نماینده سوم ایران در مسابقات آسیایی است.

وی با اشاره به شکایت باشگاه گل‌گهر بابت مهاجم پاراگوئه‌ای چادرملو گفت: شکایت دوستان در مقطعی انجام شد که بحث آسیا مطرح نبود و صرفا به خاطر باخت تحقیرآمیز پنج بر یک در یزد و کاهش فشارهای سنگین در آن زمان انجام شد.

 در ادامه که سپاهان مجوز حضور در آسیا را نگرفت و بحث آسیا مطرح شد تلاش کردند که بیشترین استفاده را از این شکایت ببرند و امیدواریم که کمیته استیناف رای عادلانه‌ای در این خصوص صادر کند. 

 

وی ادامه داد: اطلاعاتی داریم که دوستان ما در باشگاه سیرجانی از همان زمانی که علیه تورنمنت سه‌جانبه مصاحبه می‌کردند، همزمان شروع به برگزاری تمرین نیز کردند که این رفتارها با روح جوانمردی در ورزش منافات دارد. 

همچنین از آقای مهدی تارتار به عنوان یک مربی معلم و با تجربه هم بعید است که بگوید هرگز حاضر به شرکت در این تورنمنت نیست اما سر حرفش نماند. البته ما هیچ هراسی از تقابل با گل‌گهر نداریم و این مسئله را در بازی با پرسپولیس نشان دادیم اما ای کاش فرصتی بود که بتوانیم در یک فضای برابر مسابقه بدهیم.

 

سیدرضایی در پاسخ به این سوال که اگر عکس این شرایط رخ می‌داد، آیا باشگاه چادرملو حاضر به شکایت از گل گهر بود، گفت: البته ما معتقدیم هیچ مشکلی در قرارداد مهاجم پاراگوئه‌ای وجود نداشته و تفسیر اشتباه از زمان قرارداد رخ داده با این حال با شناختی که از مدیران باشگاه دارم در شرایط مشابه حاضر نمی‌شدیم بعد از شکست سنگین از یک تیم هم‌خانواده شکایت کنیم و همواره ترجیح‌مان این است که حرف‌مان را در زمین بزنیم.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه چادرملو اردکان با اشاره به مفتوح بودن این پرونده در کمیته استیناف خاطرنشان کرد: زمان تاخیر در صدور رای به ضرر ما شد. همچنین ما امیدوارم نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه با وسواس بیشتری انتخاب شود چرا که به نظر می‌رسد آقای اسفندیارپور بیشتر حافظ منافع باشگاه خودشان است تا منافع فوتبال ملی و ظاهرا این کرسی باعث ایجاد رانت برای برخی باشگاه ها در فدراسیون شده و آثارش نیز کاملا نمایان است. علاقمندیم بدانیم نمایندگان باشگاه ها به ویژه مدیرعامل باشگاه گل گهر در این مدت چه دستاوردی برای دیگر باشگاه‌ها در هیئت رئیسه داشته‌اند و بد نیست در این مورد گزارشی ارائه دهند.

وی با اشاره به بازی روز دوشنبه گفت: از نظر ما تا حدی این بازی نیز نابرابر است چرا که بازیکنان ما بدون انجام تمرین کافی، 120 دقیقه پرفشار را پشت سر گذاشتند و با توجه به برگزاری بازی دوم بعد از ۷۲ ساعت زمان کافی برای ریکاوری نیز ندارند هر چند ما امیدواریم و تلاش میکنیم که با تدابیر کادر فنی و مدیریتی و به یاری خداوند باز هم نماینده استان یزد، سربلند از میدان مسابقه خارج شود. 

همچنین امیدواریم تیم داوری عادل و خوبی مانند بازی با پرسپولیس نیز انتخاب شوند

نقطه عطف بازی با پرسپولیس برای من حضور دروازه‌بان جوان یزدی بود و این اطمینان خاطر را به مردم استان داد که اگر استعدادی در این استان باشد، به او بها داده خواهد شد. آسیابان‌پور علیرغم دوری طولانی مدت از میادین تنها روی صحنه گل حریف دچار اشتباه شد و در ادامه بارها ناجی دروازه چادرملو شد و نوید ظهور یک دروازه‌بان خوب را به فوتبال ایران داد.

سیدرضایی در پایان اظهار داشت: باشگاه گل گهر سیرجان سابقه حدود ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای و ۱۵ سال حضور در لیگ برتر دارد و بهترین مقامش پنجمی در لیگ برتر بوده است اما باشگاه ما در چهارمین سال فعالیت و دومین سال حضور در لیگ برتر نتایج درخشانی کسب کرده و کاندیدای حضور در آسیاست به همین دلیل جا دارد از تیم مدیریتی باشگاه به ویژه جناب آقای بابائی مدیرعامل پرتلاشمان، مدیران و مسئولان استان علی الخصوص استاندار محترم یزد و نماینده جوان شهرستان اردکان در مجلس همچنین اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ، مردم نجیب و شریف اردکان و استان یزد خاصه هواداران خونگرم و پرشورمان تشکر کنیم که هم افزایی بی نظیرشان موجب رقم خوردن این افتخارات در زمانی بسیار کوتاه شد.

ثبت نظر

  • پرسپولیس و چادرملو چشم انتظار رای سرنوشت‌ساز کمیته استیناف
  • کج سلیقگی صداوسیما و فدراسیون؛ الان چه وقت پلی آف آسیا بود؟
  • ایران و بازیهای سوم جام جهانی، به دنبال اولین برد در اخرین روز
  • در هر شرایطی آمریکا اول و ترکیه آخر می شوند
  • آمریکا برای میزبانی بازی‌های جام جهانی به تعهداتش عمل نکرد