انتقاد سرمربی ساحل‌عاج از آلمان

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحل‌عاج گفت: ما بازی جوانمردانه‌تری از آلمان انتظار داشتیم. دوست داشتیم وقتی سینگو مصدوم شد، توپ را به ما پس بدهند. ما در فوتبال از آلمان الگو می‌گیریم اما از بازی ناجوانمردانه آنها ناامید شدم.

انتقاد سرمربی ساحل‌عاج از آلمان

امرسه فائه پس از شکست ۲ بر یک مقابل آلمان، اظهار داشت: به براون گفتم که فروتن بماند زیرا بازی فوق‌العاده‌ای داشت و نیازی ندارد که به خاطر باخت با ما بد صحبت کند. می‌دانم که می‌خواهد برنده شود. ما بازی جوانمردانه‌تری از آلمان انتظار داشتیم. دوست داشتیم وقتی سینگو مصدوم شد، توپ را به ما پس بدهند. ما در فوتبال از آلمان الگو می‌گیریم اما از بازی ناجوانمردانه آنها ناامید شدم.

وی افزود: هر دو تیم شایسته پیروزی بودند و شانس بردن بازی را داشتند. آفرین به آلمان. آنها به خاطر تجربه‌شان بازی را بردند. ما بازی فوق‌العاده‌ای داشتیم و من واقعا به نحوه بازی بازیکنانم مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها افتخار می‌کنم. ما باید از این شکست برای ادامه مسابقات استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی ساحل‌عاج گفت: می‌توانستیم گل دوم را در زمان تساوی یک بر یک به ثمر برسانیم، اما فرصت خود را از دست دادیم و آلمان گل دوم را زد. ما از این تجربه برای ادامه رشد و اصلاح اشتباهات کوچکی که مرتکب می‌شویم، استفاده خواهیم کرد. هنوز سرنوشت خود را در دستان خود داریم و می‌توانیم بدون تکیه بر نتایج دیگر، صعود کنیم.

فائه پس از آنکه ویلفرد سینگو مدافع ساح‌عاج به دلیل مصدومیت، توپ را به بیرون زد، عصبانی بود، اما ناتانیل براون مدافع چپ آلمان، تصمیم گرفت توپ را به ساحل عاج پس ندهد و در عوض با پرتاب اوت، حمله آلمان را آغاز کرد.

ثبت نظر

  • تعویض طلایی فیل‌ها بالاخره قفل دروازه اکوادور را شکست
  • آلمان - کوراسائو؛ در انتظار جشنواره گل باشیم؟
  • ژرمن‌ها فیل را از زمین بلند کردند!
  •  آلمان کار را هفت‌تایی شروع کرد
  • لاله‌های نارنجی سوئدی‌ها را قلع‌وقمع کردند