هر انسانی جایز الخطاست و قلعه نویی هم خطا کرد
تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی مصر 1-1 کرد و همگان به طور نسبی از عملکرد مربیان تیم ملی و بازیکنانش راضی هستند اما برخی نکات ویژه باید مد نظر باشد.
آن هم در استفاده سرمربی تیم ملی از عناصر انسانی، بازیکنانی که در ابتدای بازی در میدان حضور داشتند و بازیکنانی که به صورت جایگزین وارد زمین شدند.
یای ازاین بازیکنان شهریار مغانلو بود که به نحو غیر قابل باوری در بازیهای اخیر تیم ملی فوتبال کم تاثیر بوده است و سرمربی تیم ملی او را وارد زمین می کند تا از قدرت سرزنی او بهره ببرد اما نمی برد آن هم در حالی که ما در آن لحظات بحرانی دقائق واپسین بازی برابر تیم ملی مصر نیاز به بازیکنان تکنیکی شایسته ای مثل مهدی قائدی، مهدی ترابی و امیرحسین حسین زاده داشتیم و حتی یک دقیقه هم به آنها بازی ندادیم.
از شهریار مغانلو بگوییم، از توانایی هایش که بالاست اما نه در سطح اول ملی، که در قیاس با سردار آزمون بسیار پایین تر است و در غربال تیم ملی در مراحل واپسین از تیم ملی حذف شد اما وقتی روزبه چشمی مصدوم شد، قلعه نویی بار دیگر مهره حذف شده را به تیم ملی دعوت کرد، حالا اگر شهریار مغانلو آن قدر خوب است که در هر 3 بازی به میدان می رود چرا از تیم ملی حذف شد و چرا بعد از مصدومیت روزبه چشمی به تیم ملی برگشت؟ تکلیف مهدی قائدی و امیرحسین حسین زاده چه می شود؟ سیاهی مطلق روی نیمکت ذخیره ها؟ پس چرا در یک سال گذشته او مدام در ترکیب ثابت تیم ملی قرار داشت؟
می دانیم خوب و قابل احترام عمل کرده ایم اما هیچ کس نمی تواند این گزینه را تایید کند که مغانلو گزینه ای بهتر از قائدی و حسین زاده و ترابی بوده است، از 20 نفری که امروز در بین این 3 و مغانلو مورد پرسش من قرار گرفته اند هر بیست نفر مغانلو را گزینه چهارم خود دانسته اند فقط یک نفر این بازیکن کم اثر را بیشتر پسندیده است، سرمربی تیم ملی که می تواند مثل هر انسان دیگری خطا کند، آری قلعه نویی خطا کرد